17 Nisan 2010 Cumartesi

Murat Göğebakan , Aşıklar Yolu Şarkı Sözü

Murat Göğebakan´ın söylemiş olduğu Aşıklar Yolu Şarkı Sözünü sitemizde okuyabilirsiniz. Şarkı Sözü sitemize eklenmiştir..

Murat Göğebakan Aşıklar Yolu Şarkı Sözü
Yüreğimde bir resmin var gözlerim seni
Arıyor aşıklar yolunun sonunda dalıp dalıp giden
Gözler yokluğunda seni arıyor aşıklar yolunun
Sonunda aşkın kalbimde bir tutsak batan güneş
Seni soracak aşıklar yolunun sonunda zindanlarda
Benim sevdam yokluğuna hasret kalcam aşıklar
Yolunun sonunda ve sen gidiorsun bense şehrin
Işıklarına sensiz bakıyorum arkandan ve sen gidiyorsun
Ben yanıyorum yüreğimden dört duvar odamın küçücük
Penceresinden bakıyorum bir daha bir daha hani son
Bir kez daha dönüpde bakarmısın diye ve sen gidiyorsu
Taş basıyorum bağrıma ve sen gidiyorsun
Bense sensiz bakıorum şehrin ışıklarında

0 yorum:

Yorum Gönder